Daisypath Anniversary tickers

IT'S OVERRR! :')

Views
: to blogger and followers :

Peeps! Erika nak bersastera buad seketika boleh takk? HAHA tengok erkk mcm mana Erika nak bersastera tu ;p

Setelah dua tiga hari menyepi,
Kini aku kembali,
Kembali untuk menconteng sesuatu didinding ini, 
Sesuatu yg merobek hati,
Yg kini semakin sepi.....

Bermula dgn terasa hati,
Kini semakin menjadi2,
Lebih parah bila digantung takk bertali,
Dibiarkan sendiri,
Saat diri ini mencari semangat yg pergi....

Dituduh tanpa bukti,
Dimaki, dihina dan dicaci,
Sangat sakit sekali,
Dibiarkan sepi tanpa dpt membela diri,
Terasa kosongg diri ini....

Masih ku simpan pesananmu yg bersaki baki,
Lebih byk kata-kata caci,
Buad aku semakin lupa siapa kau disisi,
Yang dulu setia berjanji,
Sehidup dan semati....

Apa salah kami?
Berapa lama hendak begini?
Peluang tu patut diberi,
Jika kau seorang yg menepati janji,
Janji utk terus menyanyangi diri ini....

Layakk ke aku dihukum sebegini?
Siapa yg paksa awak jd kejam begini?
Kenapa mesti kini?
Pernah tak kau tilik dulu diri sendiri?
Sebelum kau menghukum diri ini.....

Katamu aku, 
Memalukan dirimu,
Merunsingkanmu,
Semuanya khilafku,
Tanpa satu pun khilafmu...

Jika diari ku ini masalah bagimu,
Akan aku hilangkannya dari pandanganmu,
Utk menghapuskannya amat sulit bagiku,
Kerna bagiku,
Inilah satunya tempat meluah segala rasaku...

Hanya satu pesan aku buatmu,
Pergilah membina hidup baru,
Tanpa aku,
Lupakan semua apa yg kau tabur dulu,
Inilah takdir untukku.....

Jangan risaukan aku, 
Aku bahagia melihat kebahagiaan mu,
Walaupun itu semua palsu,
Tapi aku perlu,
Pergi dari hidupmu...

Tak sanggup lg aku,
Menjadi hamba utk kamu,
Yg seringkali kau jemu,
Dan menjadi bahan utk keluargamu,
Inilah balasan untukku...

Ku korbankan segalanya utkmu,
Hanya kita berdua yg tahu,
Mulanya kita saling memerlu,
Tapi mestikah aku dibalas kau sebegitu?
Yg aku perlu hanya perhatianmu...

Bkn aku pandang duitmu,
Kerna aku tahu,
Aku lg mampu dari dirimu,
Andai ini takdir untukku darimu,
Aku pasrah seumur hidupku...

...Walau hati tengah berduka, akan ku kuatkan semangatku, utk terus 
hidup tanpamu disisi, kerana bg aku, selama ini
aku mmg seringkali kau biar sendiri...


Salam Sayang,
-Nurul Syafika-


THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika