SAYA RINDU SEMUAA :'(

Views
: to blogger and followers :

Actually sgt-sgt busy. But I can't pretend that I'm strong enough! I need Him, to complete me for all time. Only Allah knows, it hurts me so much! When I need someone be behind me, no ones can give the strenght! But, they give me pain! Include youuuu!

Why must this time? You know darling, someone that I need most, had some crisis with me. I don't know why, but actually it's all my fault... Awak, jika ada satu lg peluang utk kita bersama semula, mcm dulu-dulu, akan sy hargai tu semua. Kalau tahu sakit begini, takkan sy bermain dgn api. Tapi satu je sy dan awak kena tahu, Dia kat atas tu tgh uji kita. Samada kita kuat atau tak je hadapi benda ni semua. Sy mmg takk kuat, ye! Sy mengakuu, sbb sy takk kuat la sy jadi mcm ni. Sy takk sedia lg wakk!

Ambil la seberapa byk masa awakk nak. Satu pinta sy, jgn pernah tinggalkan sy. Sbb sy takk tahu nak hadapi mcm mana lg. Alhamdulillah, berkat doa. Awak da okay. Sy harap awak takk simpan apa-apa dendam kat sy. Kalau peluang utk sy berubah tu masih ada, sy akan manfaatkan dgn sebaiknya..

Hairul Azuan, sy tahu sy byk silap. Byk khilaf, sampaikan awak buta utk menilai apa yg pernah sy dan awak lalui bersama. Kalau kita berbaik balik, sy akan cuba jarakkan diri dr awak. Bukan sbb apa, sy tak nak awakk bosan. Cukup la lepasni jika awak sentiasa ada bila sy nak bercerita. Awak pendengar yg setia bg sy. Thanks awak, kalau ni pengakhiran kita. Sy redha! Allah tetap ada walau awak tiada. Harapnya awakk bahagia dgn pilihan awakk. Sy bahagia jika awak pun BAHAGIA! 

Thanks for being a part of my life. For 3 Years 9 Months and 1 Weeks! Even byk pahit dari manis, tapi sy tahu. Awakk bkn seorang yg memperlihatkan kemanisannya sekarang. Mungkin kahwin nanti? InsyaAllah, sy tunggu awakk. Sbb tu janji-janji sy. Janji-janji awak? Awakk sendiri ingat la. Sy seorang yg menepati JANJI. Awak? Itu antara Awakk dgn ALLAH. For what I had through with you, I thank to Allah. Sbb beri ruang pada sy utk mencintai dan dicintai..

Last word, take care. Jika awak tiada utk sy, maka tiada lagi la sy utk awakk. Kalau selsema, makan ubat. Jgn hembus-hembus sgt. Lepasni, bercintalah lurus dijalan ALLAH supaya berkat perhubungan. Sy sayangkan awakk Hairul -__-

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika