Daisypath Anniversary tickers

WOWW! :')

Views


Okay, nampak tak gambar apa ni? yes! potpurri! HAHA for the first time buat kerja perempuan! err -.-' mcm hape tahh! assignment ni dpt before cuti raya haritu. then, seminggu nak submit, baru terhegeh-hegeh nak collect bunga! actually, masa awal-awal dpt assignment ni, malas jer nak buat! sbb terlampau perempuan sgt! aku ni dah lar kasar! sampai laki sendiri cari hat lain! demnit! tapi aku try chill like bodoh, buat jer lar kerja ni. bila nak kena submit tu, kena depan kwn-kwn and lecturer! kena GELAK okayy? lecturer ckp, mcm tong drum bekas aku! oooiiii patah seribu hati aku. but, aku suka! lantak lar dia nak ckp apa, mahal kot bekas tu aku beli. apa-apa pun, lepas submit tu. aku senyum bangga dgn diri aku. dari mula-mula niat tak nak buat, lastly aku submit jugakk! HIHI bangga! teramat bangga and I'm talking to myself 'nak kahwin nnt, bole lar buat potpurri sendiri as a gift to tetamu'. merepekk! kahwin apa nya? boyfriend pun tak dakk! :'(



Ni pulak, assignment kedua yg baru jer submit tadi! ALHAMDULILLAH, 5 minit jer aku ambil masa buat benda ni. lain pula dgn kwn-kwn yg lain. ambil masa setengah and more than one day! of course lar mereka punya lg GEMPAK dari aku kan? tapiiiiiii, aku BANGGA lg sekali dgn kerja aku, kerja perempuan GILA lar! errr, one of my friend said 'siapa yg buat press flower ni ambil masa 5minit jer, actually dia KREATIF' ! so nak ckp aku kreatif lar ni ek? hah! reaksi lecturer aku? kali ni dia senyum jer. mesti COMEL kan aku punya kerja tu? HIHI harap-harap dia tak tunjukkan dekat buat sem depan dan letakkan aku punya hasil kerjani sbg kerja tak berapa cantik! HAHA tadi kelas mcm biasa kat ladang, praktikal buat TERRARIUM! siapa tak tahu, pergi search dekat Incik Google yg Handsome tu! maaf lar dekat ahli-ahli group aku sbb rasanya mcm aku tak berapa nak tlg sgt kan? actually, aku nak tlg. tapi aku takut bercanggah pendapat dgn korg. idea kita lain-lain, aku tak nak keluarkan idea aku sbb korg budak pandai-pandai. apa lar sgt dgn idea aku ni. tu sbb aku kurang menonjol sikit dgn kerja melibatkan group ni. kan BEST kalau buat kerja ALONE! takde lar dorg terasa dgn aku ke apa ke. MAAF tau korang :)


THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika