Daisypath Anniversary tickers

DIA PERGI JUAA :'(

Views


2.12.2011, Gemuk. Akhirnyaa dia mati jugakk, saket. Tak tahu saket apa sebenarnyaa. Sedih sgt sbb ingatkan dia boleh okay. Dulu dia gemuk sgt, sampaikan ada lemak lebih dekat bawah perut dia. Since dia saket, terus kurus. Even dia saket, buat perangai (berak dlm rumah, muntah) tapi aku still syg dia. Tlg buang berak and lap muntah dia. Syg punyaa pasal kan. Saat akhir dia, dia kuat sgt makan. That time aku rasa agak lega. Ingatkan dia okayy da. Tapi bila aku otw balik rumah semalam (Sabtu) my lil sis call and bgtahu yg Gemuk dah mati. SEDIH ! ;'(



Milah, around 5-6 months. Dia ni ambil dekat tempat kerja makk. Sgt mengada-ngada dan teramat lah kuat makannyaaaa ! Betina hokeyy, berbulu kembang. Berak dekat jamban ! HAHA comel sgt dia ni. Pengganti gemuk. Rindu dia, kalau boleh every weekend nak balik rumah tengok dia. ILYouuu Milahh ! ;')

THANKS sbb membace :)

1 comment:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tape lah . sekurang2nye dah dapat pengganti kan . tamo sedih2 ye :)

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika