Daisypath Anniversary tickers

PENUTUP ^__^

Views

Hye everybody !

Halooooo ! Hope have a blast night ! Kebetulan nak cuti semester, so decide ler nak update BLOG buat kali terakhir. Lepasni mungkin Cik Blog akan berhabuk-habukk selama lebih sebulan. HAHA pada yg merindu dgn tiap entry aku tu, jerit ler kat ShoutMix Box tu ! Alahaiii aku ni, bajet mcm selalu sgt je ada tetamu dekat Blog sendiri ni -__-

Okay, actually aku nak minta minta dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada kesilapan tiap tutur kata, terkutuk atau ada di antara kalian yg terasa dgn setiap butir kata aku dlm bidang penaipan ni. HAHA nobody's perfect kan ? Start Maal Hijrah baru-baru ni aku decide nak buat perubahan besar dlm hidup aku. Nak tahu apaa ? Hahhh ! Nantikan :)

Jam dah menginjak ke angka 12.30 tghmalam, bermakna kurang 72jam lagi. Nak tahu apa ? YES, birthday Hubby ! Aku buntu sama ada nak wish and bg hadiah yg aku simpan selama ni atau aku terus diam seribu bahasa ? Since dia pun dah ada someone else, better aku tarik diri kot. Biarkan dia BAHAGIA tanpa aku yg agak menjengkelkan ni ! Ahh tak kisah ler pasal tu. Mungkin dia takkan rasa apa kalau tak dpt wish dari aku, siapa ler aku ni kan ? :(

Nak merepek apa lg ek ? Hahh ! Tadi lepak makan dgn kwn-kwn, utk kali terakhir. Alahaii sedih je rasa hati. Nak pergi praktikal dah kan ? Harap kita akan terus berhubung lepasni, takkan pernah lost contact ! Sedih, sebak semua bercampur baur la. Tp aku betul-betul terlupa nak ambil gambar sama-sama dgn mereka tadi. Maily, Tengku, Ekin, Paah and Nana ! Ily guyss ! 

Next story, aku tak tahu ler kenapa aku ni terasa sgt perubahan hormon dlm badan aku ni. Asyik fikir pasal umur aku yg bakal menginjak ke angka 20 Tahun bulan depan. Sedia ke aku nak jadi MATANG ? Tinggalkan semua perangai buruk aku ? Takpe ler, aku try sehabes baik nak jadi Insan berguna kpd Keluarga dan Kwn-kwn aku ! Itu janji aku !

Okay, ni pasal kehidupan aku pulakk ! Alhamdulillah, rasanya seminggu dah aku boleh tersenyum dgn IKHLAS. Tak tahu kenapa, dia dtg tanpa aku pinta. Dtg masa aku kecewa dgn apa yg jadi antara aku dgn Hubby. Hubby buat aku menagis, dia buat aku ketawa sampai mengalir air mata gembira ! Tiap malam before tidur, mesti call aku. Msg and everytime masuk waktu Solat, dia akan msg aku suruh solat. Maybe that's why hati aku semakin kuat nak lupakan ceritara cinta lama ^_^ pandai mengambil hati !

Tapi bkn semudah perempuan lain aku nak terima dia sbg org baru dlm hidup aku. Susah sgt, cukup la permulaan kami sbg kwn. Itu dah cukup ! Alahhaaii, bestnya ada org ajak kawen awal-awal ni ! Opsss ! kelaut dah aku ni. Pray for my happiness guys ! HAHA I'm trying my best, buat diri aku BAHAGIA mcm Hubby skrg !

HAHA even paper aku dah habes around 5 hari, tp aku still ada dekat Beranang. Nak settle angkat barang-barang. And esok aku fly balik Melaka. Doakan keselamatan aku dan kwn-kwn. Seriously, aku akan merindui followers dekat Blog, Twitter and Friends dekat FB ! Ala, sebulan tak lama kan ? Pejam celik pejam celik je, minta jgn la pejam tak celik-celik ! HAHA closing entry, doakan result aku semester ni baik-baik sahaja ! Okay, take care guys !  Maaf utk semua salah silap aku, Assalammualaikum :)

Budak ni yg bakal merindui korg -_-

Kalau RINDU aku, jerit dekat ShoutMix Box tu yer ;p

Yang Menaip
-Cik Nurul-

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika