Daisypath Anniversary tickers

GAMBAR ! grrr ! -__-

Views

Yooww ! What's up ! First thing I wanna thank to ALLAH because give me the precious moment ever in my life ! woow! The best moment ever ! HAHA okay, happy ke aku ? yess ! Happy sgt-sgt ! Almaklum lah, baru selesai kesemua paper final. and now? CUTI or in english is HOLIDAYS ! skrg still kat Beranang sbb nak angkut-angkut barang. Maklum lah, dah nak abes study kan ! Yahooo ! Good Luck kwn-kwn yg nak ber-praktikal tu. Siapkan diri mental dan fizikal. kpd my Best Ever friend, Tengku. kau dah takleh nak ponteng-ponteng kerja okay? nnt bad pointer pulak utk LI ni. Buat betul-betul, ni bkn mcm pergi kelas. tak nak g kelas, boleh ambil MC. kalau LI ? sendiri mau ingat lahh ! jangan lupa aku, nak kahwin nnt jemput ! ingat k, aku nak jadi flower girl kau ! Bgtahu aku setahun awal before tarikh kahwin kau. senang aku nak buat family planning dgn husband aku. Tak gempakk la kalau flower girl pregnant ! HAHA okay, ni lah gambar yg aku pergi Wedding preparation dekat Bangsar haritu. cantikk yaw !



kenapa mcm pelik je tah muka aku ? tapi Tengku ckp, dia suka gambar ni. 
Reason ?


With Amalin, Tengku cousin. best buat kerja-kerja kahwin ni ! rasa mcm aku pulakk 
nak kahwin !


Hah ! yg ni Sharifah Alya. cute baby, tapi awal-awal dia sombong. yg ni, tak dpt pun 
satu gambar muka dia yg betul-betul :)


buat-buat sibuk. sedangkan gantung benda tu je pun -__-


HAHA tak tahu nak letak caption apa lagi. apa-apa pun, rindu detik ni. and ! alahaaii -.-' 
bila nak KAHWIN ni ? :(


gambar yg paling aku suka. tapi ? nampakk tak ranting-ranting kayu tu ? :p


okayy, tak tahu kenapa la tangan aku tu nampak sgt-sgt berisi ! GEMUK dah ke aku ?
 tidakkkkkkkk !!!!!!!!!


THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika