Daisypath Anniversary tickers

PRECIOUS MEMORIES :')

Views

: Selamat Petang Kawan-kawan ! :

Hey everybody ! buat apa hari-hari cuti ni ? Okay, selamat bercuti kpd budak-budak sekolah *jealousnya aku* ! Actually, takde la jealous sgt sbb aku pun dah nak cuti. 3 more days, 3 more papers ! After that ? I'm free ! sgt tak sabarnyaa ! Actually aku mmg ter-rajin cket nak update sbb based on my memories yesterday, make me smile for a long days ! HAHA 

After settle our Niche Horticulture paper, Tengku ajak pergi KL. what? KL ! Okay, that time agak terkejut and tak tahu ler nak teman ke tak since perut tgh meragam. Tapi bila dia ckp nak minta aku tlg ajar dia naik train, aku pun jawab 'OK'. So siap-siap, actually takde la siap mana pun. settle paper pukul 11, balikk terus makan and tidur. Around pukul 3 lbh baru gerak pergi KTM Kajang. Tengku park kereta dekat situ. Beli tiket, and tunggu train. tak lama pun tunggu train tu, terus dpt. Sepatutnya kami turun dekat KL Sentral, tapi bila Tengku call kak long dia, terus dia suruh turun dekat KTM Bank Negara. pffttt ! tiket beli utk ke KL Sentral je la pulakk tu ! -.-'

Tapi buat hati kering je la, turun jugak dekat Bank Negara. dgn harapan, takde org jaga tempat tiket nak keluar tu and org tu takkan minta tiket la, tapi sayangnyaaaaa ! apa yg aku doa tu, tak dpt ditunaikan ! perghhh ! ada mamat handsome *okay la* jaga tempat keluar tu ! aku ? patah balik ke belakang ! tapi mamat dua ekor tu da double slekk je pandang aku ! alahaaiii, buat and mereka ayat la aku. Okay, cool punya cool aku pun ckp dgn abg-abg tu 'bang, actually kami terlepas stesyen tau. sepatutnya kami kena turun KL Sentral, kami terlepas. ni first time kami naik benda bergerak atas rel ni'. HAHA sweet tak ayat aku ?

Tapi abg-abg tu suruh berurusan dgn pakcik guard dekat situ. bapak kerek ! rasa nak je ketuk kepala botak dia tu. ada patut suruh bayar denda RM30 ! takkan aku nk bayar la kalau mcm tu kan. So aku stay calm, aku ckp elok-elok nk bayar harga tiket asal je. Shitt ! menyumpah jugak aku semalam. Dah tak hingin lg aku jejak KTM Bank Negara tu lg. Kelakar ? YE, sgt lah kelakar sebenarnyaa ! tak berhenti senyum aku for the whole day !

Ada gambar sebenarnyaa, tapi upload kemudian nanti la yer. gambar dekat hp canggih Tengku. aku pakai hp 3310 je -___- HAHA okay la, nantikan gambar ye, biar gambar je yg menceritakan segalanyaa. Have a blast guys ! Assalammualaikum 

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika