Daisypath Anniversary tickers

DECIDED !

Views

Selamat Petang Kawan-kawan ! HAHA

Amacam ? sihat tak ? maaf ler, aku tak tahu la nk buat mukadimah apa sebagai permulaan cerita. takpe la ek, dari melalut panjang-panjang, baik aku straight to the point kan ? Permulaan hari aku sgt lah TIDAK BAIK ! semuanya sbb LELAKI tu ! seriously malas dah nak sebut nama dia lagi. Meluat, Bencii ! rasa nak ambil batu besar and campak kat kepala dia, biaq p koma setahun !! :p

Ceritanya bermula begini. semalam kami agak ler bertikam lidah, balas-membalas ckp, tapi seriously dear, I didn't mean you. kenapa awak nak terasa ? YES, sy mmg tak suka dgn siapa yg date dekat tasik-tasik ni. nak tahu kenapa ? eh please la jgn tanya ! tasik, mostly siapa yg dtg ? pakcik-makcik kan ? or to make it easier, seseorang yg berumur dan layak kita panggil sbg PAKCIK, MAKCIK -__- alahaaii, dah lah kau DATE dekat situ, dgn ganggu privacy org nak jogging. nak hargai and hayati indahnya ciptaan Allah. tapi apa yg selalunya remaja-remaja kita buat dekat situ ? pegang-pegang tangan and else la, malas nak ckp and I know, you guys tahu apa aku nak sampaikan !

Opss wait ! hati ni sedikit pun takde nk jealous. but aku terfikir, mana letaknya sifat MALU mereka ye ? bercerekarama tepi tasik and jadi perhatian org ? ke mereka semua tu BANGGA dgn apa yg dorg buat ? guysss, please la. awal bulan kot baru ni. paling SENGKEK pun bawa la GILAFRIEND korg tu pergi MCD or KFC. tak payah la sampai nk ganggu org bersenam. sgt meluat okay, kalau nk bercerekarama sgt pergi la suatu tempat dimana tempat tu 'open space'. shopping mall ke, fast food restaurant ke. alaaa, senang cerita if SENGKEK sgt pun, boleh je date tepi tasik tu. BUT please la, beware dgn attitude korg ! act like you are MUSLIM !

And aku rasa, hubby agak TERASA dgn apa yg aku cerita kat dia semalam. aku tak tahu la dia nk terasa utk ape ? sbb for sure, kami tak pnh date tepi TASIK pun. maybe dgn someone else ? who know right ? HAHA padan muka, kena setepekk ! I didn't mention anyone, tasik tu kat mana, takde pun. tapi dia yg beria-ia sampai sebut Titiwangsa ! huhhh ! kan dah kantoiii ! okay, malas nk cerita pasal ni, aku nk cerita pasal apa aku nk buat masa birthday dia nanti -__-'

Rasanya aku dah give-up. aku tak tahu nak buat apa lg dah, aku try simpan sedikit rasa SABAR sampai birthday dia nanti. tapi dia semakin mencabar-cabar aku hampir tiap hari. and tadi pun dia ada ckp, yg 24 Nov tu dia nak konvoi dgn kwn-kwn dia pergi LegoLand. sampai mcm tu sekali ek planning dia tanpa bgtahu aku ? and selama ni aku msg dgn tunggul agaknya ! aku dah bgtahu dia yg that birthday dia aku nak celebrate birthday dia sama-sama and aku siap minta dia balik kg lg. tapi ni yg aku dapat ? THANKS awak ! on the day of 23 Nov nanti, I won't be with you ! no more wishes, present, msg and call from me. NO and NEVER ! 

Kau buat la apa kau nak. hidup mati kau, takde kena mengena dgn aku ! aku try tunjukkan ego aku, BENCI aku kat kau. kalau semua nak blame aku pun aku tak kisah ! pergi lah kau BERGEMBIRA dgn awek BARU kau tu, I don't care at all ! kau lupa satu benda sebelum nak bersuka-ria. HAHA lantak kau la. aku tuntut hujung bulan ni time kau tgh SENGKEK ! that time kau rasa la mcm mana kejamnya aku buat kau. mcm tu la kejamnya bila kau tak pnh fikir hati aku. dari aku MEMBAZIR bg hadiah dekat kau, better aku bg kwn-kwn laki aku. buat apa bg org yg berlagakkkss, tak sedar diri mcm kau ? and one more thing, maybe hadiah aku bg nnt pun kau buat tak pandang je. benda MURAH kan ? kau org BRANDED ! 


Okay, dah nampak kan ? and aku dah join pun benda ni, aku taknak fikir hati sesiapa lg da. better aku join benda ni, lupakan semua rasa sedih aku, buang jauh-jauh perasaan aku kat dia and tinggalkan org yg tak pnh sedar kewujudan aku. untuk apa aku ada dgn dia ? bila susah, cari lah aku. bila senang ? mcm ni la JANJI-JANJI keling kau tu kan ? aku buat birthday kau kali ni BERMAKNA sgt-sgt. wait and see ! :)

Yg Menulis,
-Cik Nurul-


THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika