Daisypath Anniversary tickers

BERSYUKUR ! -___-

Views
Salam Maghrib bloggers sekalian :)

Alhamdulillah, syukur sgt-sgt kerana diber kegembiraan yg paling didambakan setelah sekian lama menanti. Syukur ! Walaupun mata agak sembab menangis sambil mentelaah semalam, rasanya agak berbaloi kerana first final paper tadi masih boleh diketogorikan dlm kelompok BOLEH JAWAB ! Start hari sabtu duduk membaca, memahami dan menghafal. Tak tahan stress gamaknya, hati ni tergerak nak capai hp and call hubby. Happy tak terkata, ingatkan dia tak pick up call. Tak sangka, dia jawab panggilan aku -__-

First ayat yg keluar dari mulut aku 'awak ada ingat apa-apa tak?'. HAHA saje nak pancing ingatan dia. hubby jawab 'mestilah ingat, tp kan belum bulan 12 lg'.. so aku okayy je, asalkan dia ingat anniversary kami. yes, masih ingat ! Aku agak terkesan jugakk dgn kelainan suara hubby, tak tahu kenapa. Tapi aku chill jela, tunggu dia cerita. Andddd ! masa ditunggu tiba. dgn suara mengadanyaa dia panggil aku 'awakkkkkkkk, sy kena transfer tempat kerja'. ek elehhh, ingatkan hape ler ! dia pun potpet potpet bercerita. gayut punya gayut, kredit habis ! okay, aku buat sos topup, call balik. habis lagi ? DAMN ! then tgk point, terus tebus ! HEHE

Byk benda jugak aku storg dgn dia, lepas juga ler rindu yg ada kat dada ni. Dengar dia cerita pasal anak-anak berbulu dia. haiaahhh -.-' rindunya saat itu ! gayut ler sampai kredit habis and mmg dah takde spare topup lg, aku pun ajak teng-teng pergi makan. Kebetulan perut lapar mentelaah pelajaran kan. Tambah-tambah keadaan cuaca yg MEMANG buat nafsu makan membuak-buakkk ! alahhaai, ingatkan nak melahap burger. kedai burger semua dah TUTUP. apa ni ? tak remaja la Beranang ni, baru pukul 11 semua kedai dah tutup ! so decide ambil makanan berat. Apa lg, aku perembat la Nasi Goreng Kg dgn Tomyam Campur ! :p

HAHA dah duduk makan-makan, aku pun bla ahh balik sambung revision. Sambil tu msg hubby, tapi dia pulok takde kredit. so aku pun suruh hubby tidur. that's all for that night. Aku pun study ler sampai pukul 2. sebelum tidur tu, baca balik msg hubby. aku dah tahan sebakk, tak tertahan. terus mengalir air hujan dgn lebatnya ! entah la, rindu sgt agaknya. Chill nurul, merindulah pada yg sudi okay ? 

Kenapa la aku ni tak sabar ek ? Kepala angin, degil ! semua ni salah aku agaknya, sampai hbgn kami jadi mcm ni. Andai lah masa dpt diputarkan balik, aku tak nak mcm skrg. Sedihnyaa, Allah je yg tahu. Sabar jela kali ni, aku masih doakan yg terbaik untuk hbgn kami, Alhamdulillah. Kami dah berjaya untuk 3 tahun 11 bulan. Tadi hubby wish and ckp 'jaga batas pergaulan'. InsyaAllah awak, Janji KITA sy pegang sampai bila-bila. Sy doa kita akan jadi mcm dulu, awak sihat, bahagia dan gembira. Doakan sy tabah dan berjaya dalam hidup yer ? sy syggg dan rindu awak sgt-sgt !  


Yg Menulis,
-Cik Nurul-




THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika