Daisypath Anniversary tickers

SENANGNYA HATI :')

Views

Hei guys ! Selamat Tengah Hari :)

Woot wooootttt ! buat apa tu ? I'm quite bored right now. Lot of things to do, before that I wanna wrote something here, I had something to share ! About what ? Banyak benda sebenarnya nak share ! Jap er, slow-slow. Actually this Monday, 5 November my first final paper, ouuhhh ! Takutnya ! Study ? ada lah sedikit-sedikit. HAHA little bit, hari ni just selak-selak sikit sebab semalam dah pulun 5 chapter. Maybe tinggal beberapa chapter lagi nak baca. So guys, please pray for my success okay? Thanks !

5 November ? Apa ye yg ada pada tarikh tu ? HEHE anniversary ! Tapi kannnnnn, tu kalau lah hbgn kami masih mcm dulu. Skrg dah lain, tak macam dulu-dulu. Lagi sebulan je lagi nak genap 4 tahun. Tak sempat nak sambut sama-sama. Takpe lah, dah takde jodoh nak buat macam mana kan? Skrg pun aku banyak diam, tunggu je dia msg. Itupun kalau dia msg, kalau tak, aku dah tak msg dulu mcm selalu aku buat dulu-dulu. Betul jugak ckp Adda, biarkan dia yg contact aku dulu. Alhamdulillah lah, dah dua hari dia msg aku dulu and kami msg macam biasa, aku dah takde nak touching taik kucing lagi. Yela, dah terbiasa macam ni, aku pun dah tak terasa apa !

Semalam tgk TV3, keluar cerita yg kami tgk first movie masa di awal-awal alam percintaan ! *ayat minta kaki kan?* X-men Volverine. Dulu masa tgk dgn dia, tak feeling langsung, sbb aku masa tu muda belia lagi, baru 17tahun. Skrg bila tgk balik, best jugak cerita tu ! HAHA okay la, sampai tertidur aku tgk ! Dah nak 3bulan tak keluar and jumpa dia, rindunya ! Semalam masa tengah-tengah study, saje lah aku dok conteng-conteng kertas. Aku pun gatal tulis APA YANG PERLU DIA BERUBAH KALAU NAK HUBUNGAN KAMI MCM DULU. Byk doe ! lebih 20 benda jugak la, see ! macam takde jodoh kami ni kan ? Takut lah nak buat solat istikarah, takut dgn 'jawapan' yg aku akan dapat nnt :'(

Around dua bulan jugak hbgn aku dgn dia macam telur dihujung tanduk. Macam dah takleh nk dibaiki dan dipulihkan lagi lahhhh. Aku ikut ketentuan takdir skrg, lgpun sepanjang ktorg bersama, ssh sgt nak BAHAGIA. Selalu sgt ada masalah, yg selalunya dtg dari pihak lain. Allah je tahu perasaan aku, macam-macam masalah yg aku tanggung since couple dgn dia. Nasib baik skrg aku ada kawan-kawan. Lantak lah dgn janji-janji dia dulu, pasal motor semua tu, sendiri ingat lahh. Aku taknak terlibat apa-apa lagi. Actually pernah jugak aku buat Solat Hajat baru-baru ni. Hampir seminggu berturut-turut jugak la. Aku minta DIA dekatkan hati antara kami kalau dia jodoh yg betul-betul tercipta untuk aku -.-

Alhamdulillah, sampai skrg aku rasa tenang je tiap kali msg dia. Aku pun turut doa agar MASALAH aku selesai dan AWAK sudi memaafkan kelancangan sy. Entah lah, aku banyak lukakan hati orang lain sbb dia. Kalau tiada jodoh antara kami, ALHAMDULILLAH. Eh guys ! pernah dengar cerita pasal LCW takk ? Cinta dia dgn Mew Choo almost 11 years ! dulu LCW tak pernah perasan pentingnya WMC dlm hidup dia. Tapi bila WMC mula jauh, buat hal sendiri, baru LCW sedar kan ? WMC ada dikala DATUK LCW bkn siapa-siapa lagi. Jatuh bangun LCW, hanya WMC je yg ada. tabahnya WMC, 11 tahun beb ! Skrg, LCW sanggup tarik diri utk Badminton terbuka apa tah *Denmark ke Perancis* semata-mata nak fokus on WMC and their wedding reception. haiiaahh, bila fikir-fikir balik, aku pun macam tu jugakk ke nnt ? -.-'

Tabah ke aku nak tunggu untuk jangka masa 11 tahun ? around 7tahun lagi. InsyaAllah, selagi takde orang dtg pinang aku kat rumah, selagi tu lahh aku tunggu dia. HAHA jodoh mungkin ada, cuma cepat atau lambat je. Tak sabar nak jadi 'perempuan' depan dia nanti. Aku dah beli skirt geli-geli semalam, tunggu masa je nak pakai. HEHE doakan kejayaan aku dunia akhirat ye kawan-kawan ? Have a nice day guys ! bye-bye 

Suka tengok picture ni, Thanks VCO !

Note for First final paper :)
Yang Menulis,
-Cik Nurul-

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika