Daisypath Anniversary tickers

BERCAMPUR-CAMPUR :)

Views
Hye kawan-kawan !

Tangan mengada-ngada lah sangat nak updated! Haha tak tahu lah kenapa, tapi seriously banyak benda nak cerita sebenarnyaa.. Okay, Alhamdulillah! Semua assignment dah fully completed! Presentation DONE! Tangan tak tahu mcm mana nal menari-nari dekat keyboard lappy nie. Biar gamba jadi lagu yang menceritakan semuanyaa boleh idokk? Haha let's enjoy this picture!!


Okayy, yang ini Master Plan untuk Site Individual aku. Alhamdulillah, dah settle. Semua board ada 15. Haha masa present tue kena tak terukk macam kawan-kawan. Kena perli baikk punya dgn lecturer! Ahh asalkan dah selamat! Alhamdulillah, still on my skor A! In Sya Allah :)




Yang ini gamba masa Mock Interview Meeting. Haha was fun! Jawatan yg ditawarkan Marketing Manager. Tapi mcm Madam Noorliza said, aku takkan dpt position nie sbb jawapan apa yang aku jawab bila dia tanya terlalu lah jujur! Haha nak buat mcm mana kan? Tak baik menipuuuu! Tapi tapi tapiiiii! Madam ckp, dari segi resume dgn cover letter yg aku buat, BAGUS! Okay, kembang sekejap!  :D


Yang ini pula, bilik aku! Haha cer teka mana satu katil aku? Haha untung gila duduk asrama last sem nie. Semua barang baru kot! Tahniah KPM! Banyaknyaa duet! Katil baru, Loker baru, Meja dgn kerusi study baru. Perghhh! Heaven kot! Untung lah bebudak sem depan. Untungg GILA! 


P/S : FB dah de-active. Skrg lebih di twitter. Haha follow saya yer! Lepasni fokus dgn Praktikal pulakk! Ishh lama doe! 3 Bulan! :(


xoxo
erika


THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika