Daisypath Anniversary tickers

CINTA dan BENCI :')

Views

: to my dearest followers :

Bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga

tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu

sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi

tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu

woo ooo ku sakit karenamu

sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci

sungguh aku tak bisa membenci dirimu
sesungguhnya aku tak mampu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci ooo
cinta dan benci ooo yang ku rasa



Seriously honey. I can't hate you! because my love only for you. I always pray for our happiness. If any test from Allah, we have to face it! I'm too strong enough. I don't want to looking back, give up. Allah open my heart to accept you in my life for the second time. yes, I gave you the second chance. If you do the same mistake, I can't forgive you. I will make you suffer till your last breath! That's my swear! you know why I'm being like this? because, I tired to hear all people around you that always blame me. look like all this happen because of me. you are too lucky because all your friends, cousin and family believe you. Even sometime I try to hate you, that time my love, my heart said 'you can't erika'. he will be the first and last for you! Honey, I love you. please don't you ever broke all your promise okay? for the second chance, I put my 100% trust on you.  I trust you very much dear! even for some people will said 'you are too stupid erika!' I don't care! It's not easy like what they talk. try sit at my place. maybe they will know how hurts my feeling! lumrah manusia, tahu bercakap, menghina, menghukum, mengutuk! bila mereka da berada dlm situasi ni nnt, baru mereka sedar langit tu tinggi atau rendah! this song, this lyric always in my mind. I dedicated to you. you gave me poison, you the one that should give me cure. thanks because always there for me. walau mcm mane layanan yg awak berika utk sy, sy terima dgn lapang dada. btw Honey, kurangkan kadar cemburu awak tu. rimas sy! baru sekarang sy terfikir apa yg Ustazah sy pernah ckp dulu. jgn pergi rumah lelaki (boyfriend) kalau tanpa sbb. hanya pd masa-2 tertentu dibenarkan. mcm majlis-2 keramaian or festival. sy bersyukur sbb masih teringat nasihat Ustazah sy tu. satu percaturan kalau da mengenali kaum kerabat awak. HUHU sy takut risiko. sgt-2 takut! tp sy suka ambil risiko. HAHA acane tu ek? apa-2 pun, ada rezeki, ada jodoh kita, InsyaAllah. Allah mudahkan semua urusan kita. cuma sy agak bosan bila ada je yg tak puas hati dgn FB sy. quite bored right? sy merimaskan? status-2 sy memerli org? kalau tak suka remove, block! easy right? please don't disturb my life! stop stalker aku! sekali aku BENCI, sampai MATI aku benci! org mcm kau tak kan pernah ada dlm tiap doa aku! yg aku tahu, KARMA utk kau tetap ada! kau aibkan aku. walaupun aku ada masalah dgn kau, perlu ke libatkan org lain? kau yg cari masalah! kau yg mulakan semuanya! tp aku kena balik. kau tahu tak, kau mmg seorang pelakon yg HEBAT! tahniah dear! mcm BULLSHIT! *after a years aku tak sebut perkataan ni* simpan eh perkataan tu? ingat satu benda. lepas apa yg da jadi. lepas org ckp mcm-2 benda buruk pasal aku. aku makin benci dengan kau. sampai satu tahap aku percaya, kau akan dtg minta maaf kat aku balik! apa-2 pun, ni BLOG aku. suke hati aku nak tulis apa. kau tak suka? bole bla! ade aku merayu suruh kau view blog aku? kau yg batak, menggatal nak stalker aku. rasekan! :D

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika