Daisypath Anniversary tickers

KELIRU -.-

Views
: to bloggers and followers :

hey guys! hows your day today? haaiiah -.- erika tak tahu nak buad ape skg! erika buntu. patut ke erika percayakan dia lepas apa yg dia da buad kat erika dulu? tp erika da bg dia peluang kedua. Ya Allah, sbb ikut rase marah, erika maki dia yg bkn-2. maaf syg, sy tak sangka sy kuarkan kata-2 kesat sampai mcm tu sekali. betul ke awak da cancel cuti? sy harap awak gurau-2 je. sy tak nak awak cancel betul-2. sy kena submit final board landscape hari jumaat before 5pm. so, start mlm ni smpai jumaat sy akan busy. sy harap sy tak abaikan awak mcm selalu sy buad dulu-2 :')

sy tak nak pisang berbuah dua kali. tp keadaan skg, buad sy stress. awak nak tahu tak? td kan, mase sy crit board sy, lecturer puji tau. tp ade sorg lecturer sy mcm tak puas hati dgn design sy. sy pun tak tahu asal. dia jealous dgn sy kot. malam td sy online, sy tgk dia komen gamba awak yg bkn-2. sy keliru lepas baca msg yg awak send tu. berat sgt kepala sy nak pikir ni sume. kadang-2, sy terpikir. kan bagus sy hilang ingatan utk beberapa bulan! tak payah laa erika nak serabut pikir benda ni. tp apa yg erika da minta pendapat kwn-2 erika, dorg suruh percaya boyfriend erika. so erika buntu! T_T

Ya Allah, berat sgt dugaan yg kau bg ni. aku tak mampu nak hadapi ni sume lg. aku putus asa. beri lah aku kekuatan! aku sentiasa lemah bila melibatkan soal hati dan perasaan. kenapa makin aku jauhi dia, kau makin rapatkan aku dgn dia? aku buntuuuuuuu! awak, jgn lukakan sy utk kesekian kalinya. sy tak sanggup! -.-


honest,
erikaazuan :)

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika