Daisypath Anniversary tickers

TITIK ! :')

Views

Crying, crying and always crying ! every night, hours minute and seconds ! 

Lemahnya semangat aku, bila kau pergi dgn sisa-sisa CINTA kita. kau beri aku kejutan lagi untuk monthly anniversary semalam. kau biar aku terkapai-kapai tanpa jawapan lagi. kau terus buat aku tertanya-tanya mcm tiada HARGA DIRI. kau beri aku harapan dan tabur janji-janji PALSU. indahnya hidup aku bila dgn kau. tergamaknya kau buat mcm ni. puas hati kau ? kau terus-terusan menabur janji-janji kau ! aku seperti biasa, mcm bodoh. terima apa yg kau cakap ! pandainya kau membela diri !

Aku harap, putusnya kita nnt tanpa sebarang dendam, tiada permusuhan. tapi kau buat aku belajar berdendam dan aku mula belajar membenci kau. aku perlukan kau, teruskan cita-cita aku, pertahankan cinta kita. hampir 4 TAHUN, aku mempunyai angan-angan yg tinggi untuk bersama kau ! tapi skrg, kau hancurkan semuanya dgn cara ada DIA ! 

Terima Kasih, peluang KEDUA untuk kau, kau sia-siakan lagi. mungkin lepasni tiada lagi peluang KETIGA. tiada kata-kata apa lagi untuk kau, hanya mampu aku doakan kebahagiaan kau dari jauh. jaga diri, ASSALAMMUALAIKUM !

THANKS sbb membace :)

No comments:

 
This blog fully designed by THIS GIRL|Copyright© ceritalaradukaerika